Print this page

IT MULTI VENDOR SERVICES (IT MVS)

 
 Usługi napraw pogwarancyjnych sprzętu IT wielu producentów
 
 Kontrakty serwisowe ( SLA )
 

Firma STARFAX® zapewnia szeroki zakres usług pogwarancyjnych dla sprzętu IT wielu producentów, oferując elastyczne umowy SLA.

Nasze usługi są dostępne przez 24 godziny na dobę, 365 dni w roku. Dzięki temu, nasi klienci mają zapewniony minimalny czas przerw w działaniu sprzętu IT.

Wyzwaniem dla każdej firmy, posiadającej sprzęt informatyczny, jest zapewnienie jego nieprzerwanego działania i minimalizacja czasu przestojów. Wykwalifikowany zespół profesjonalistów zapewni utrzymanie sprzętu IT wielu producentów, oryginalne nowe lub refabrykowane części zamienne.
 
Nasze usługi są wykonywane głównie na terenie Polski. Mamy również możliwość świadczenia naszych usług na terenie państw ościennych UE (bezpośrednio jako nasza firma lub poprzez naszych lokalnych partnerów ).
Aby uzyskać ofertę na nasze usługi, prosimy o kontakt z Działem Handlowym.
 
 Usługi w oparciu o TIME & MATERIAL
 
Dbając o naszych klientów, zapewniamy także elastyczne usługi serwisowe, oparte o wykorzystany czas i materiały niezbędne do ich wykonania tzw. „Time & Material”. 
Zarówno klient jak i serwis nie są w stanie przewidzieć wszystkich zdarzeń podczas podpisywania umów kontraktowych SLA, a  naprawy wymaga sprzęt IT, który nie został objęty kontraktem. Kiedy koszt wykonania usługi jest głównym kryterium, a natychmiastowa reakcja nie jest czynnikiem wymaganym, mamy tanie rozwiązania w oparciu o niskie stawki godzinowe.
Jeśli jest wymagana natychmiastowa reakcja, zgłoszenie otrzymuje najwyższy priorytet, a my zapewniamy niezbędne części zamienne i odpowiednie rozwiązania, aby dokonać naprawy sprzętu w najkrótszym możliwym czasie.
 
 Usługi instalacji sieci teleinformatycznych, systemów kontroli dostępu, alarmów
Oferujemy wykonanie od podstaw sieci teleinformatycznych w pomieszczeniach klienta, serwerowniach. Wykonujemy instalacje systemów kontroli dostępu oraz instalacje alarmowe oraz instalacje monitoringu wizyjnego.
Jako autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny firmy Panasonic, oferujemy dostawy sprzętu telekomunikacyjnego i jego serwisowanie.
 
 
 PROFESSIONAL SERVICES
Swoim klientom zapewniamy profesjonalną i kompleksową obsługę sprzętową, gdzie na wielu płaszczyznach usługowych nasi technicy oraz doradcy zapewniają wsparcie nawet w najbardziej złożonych problemach informatycznych
Świadczone usługi dobierane są w sposób indywidualny do potrzeb klienta.  
 
 
 Usługi IMAC
Wychodząc naprzeciw indywidualnym potrzebom naszych klientów oferujemy usługi „Install, Move, Add, Change”. Nasz wykwalifikowany zespół techników serwisowych wykona niezbędne prace zgodnie z wymaganiami klienta.
 
Przykładowe usługi IMAC:
  • Przeniesienie serwerowni ( demontaż, pakowanie, transport, instalacja w nowej serwerowni)
  • Instalacje sprzętu IT w szafach rack i jego konfiguracje wg wymagań klienta
  • Wycofanie zużytego sprzętu z eksploatacji, jego demontaż i przekazanie do utylizacji,zgodnie z normami WEEE
  • Usługi instalacji oprogramowania dostarczonego przez klienta ( np. OS deployment ).