Starfax

Zadzwoń Teraz: 801 066 800
Błąd
  • JUser::_load: Nie można załadować danych użytkownika o ID: 42
Serwis

Serwis (5)

In Serwis ,
Written by Wtorek, 21 marzec 2017 11:27
Rate this item
(0 votes)
 
 Usługi napraw pogwarancyjnych sprzętu IT wielu producentów
 
 Kontrakty serwisowe ( SLA )
 

Firma STARFAX® zapewnia szeroki zakres usług pogwarancyjnych dla sprzętu IT wielu producentów, oferując elastyczne umowy SLA.

Nasze usługi są dostępne przez 24 godziny na dobę, 365 dni w roku. Dzięki temu, nasi klienci mają zapewniony minimalny czas przerw w działaniu sprzętu IT.

Wyzwaniem dla każdej firmy, posiadającej sprzęt informatyczny, jest zapewnienie jego nieprzerwanego działania i minimalizacja czasu przestojów. Wykwalifikowany zespół profesjonalistów zapewni utrzymanie sprzętu IT wielu producentów, oryginalne nowe lub refabrykowane części zamienne.
 
Nasze usługi są wykonywane głównie na terenie Polski. Mamy również możliwość świadczenia naszych usług na terenie państw ościennych UE (bezpośrednio jako nasza firma lub poprzez naszych lokalnych partnerów ).
Aby uzyskać ofertę na nasze usługi, prosimy o kontakt z Działem Handlowym.
 
 Usługi w oparciu o TIME & MATERIAL
 
Dbając o naszych klientów, zapewniamy także elastyczne usługi serwisowe, oparte o wykorzystany czas i materiały niezbędne do ich wykonania tzw. „Time & Material”. 
Zarówno klient jak i serwis nie są w stanie przewidzieć wszystkich zdarzeń podczas podpisywania umów kontraktowych SLA, a  naprawy wymaga sprzęt IT, który nie został objęty kontraktem. Kiedy koszt wykonania usługi jest głównym kryterium, a natychmiastowa reakcja nie jest czynnikiem wymaganym, mamy tanie rozwiązania w oparciu o niskie stawki godzinowe.
Jeśli jest wymagana natychmiastowa reakcja, zgłoszenie otrzymuje najwyższy priorytet, a my zapewniamy niezbędne części zamienne i odpowiednie rozwiązania, aby dokonać naprawy sprzętu w najkrótszym możliwym czasie.
 
 Usługi instalacji sieci teleinformatycznych, systemów kontroli dostępu, alarmów
Oferujemy wykonanie od podstaw sieci teleinformatycznych w pomieszczeniach klienta, serwerowniach. Wykonujemy instalacje systemów kontroli dostępu oraz instalacje alarmowe oraz instalacje monitoringu wizyjnego.
Jako autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny firmy Panasonic, oferujemy dostawy sprzętu telekomunikacyjnego i jego serwisowanie.
 
 
 PROFESSIONAL SERVICES
Swoim klientom zapewniamy profesjonalną i kompleksową obsługę sprzętową, gdzie na wielu płaszczyznach usługowych nasi technicy oraz doradcy zapewniają wsparcie nawet w najbardziej złożonych problemach informatycznych
Świadczone usługi dobierane są w sposób indywidualny do potrzeb klienta.  
 
 
 Usługi IMAC
Wychodząc naprzeciw indywidualnym potrzebom naszych klientów oferujemy usługi „Install, Move, Add, Change”. Nasz wykwalifikowany zespół techników serwisowych wykona niezbędne prace zgodnie z wymaganiami klienta.
 
Przykładowe usługi IMAC:
  • Przeniesienie serwerowni ( demontaż, pakowanie, transport, instalacja w nowej serwerowni)
  • Instalacje sprzętu IT w szafach rack i jego konfiguracje wg wymagań klienta
  • Wycofanie zużytego sprzętu z eksploatacji, jego demontaż i przekazanie do utylizacji,zgodnie z normami WEEE
  • Usługi instalacji oprogramowania dostarczonego przez klienta ( np. OS deployment ).
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Naprawy kopiarek i drukarek

In Serwis ,
Written by Czwartek, 11 czerwiec 2015 13:27
Rate this item
(0 votes)

Naprawy kopiarek, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów

 

Firma Starfax od ponad 20 lat zajmuje się naprawą urządzeń biurowych, co czyni nas doświadczoną, solidną i rzetelną firmą. Zakres urządzeń serwisowanych obejmuje:

- Kopiarki

- Drukarki

- Faksy

- Urządzenia wielofunkcyjne

Od 2012 roku jesteśmy Centralnym Serwisem Gwarancyjnym urządzeń biurowych (faksów, urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek, kopiarek) marki Panasonic. Jesteśmy także Autoryzowanym serwisem firmy Sharp w zakresie urządzeń biurowych.

Oferujemy serwis sprzętu biurowego następujących marek: Panasonic, HP, Brother, Konica Minolta, Sharp, Epson, Canon.

Nasza usługa obejmuje zarówno klientów indywidualnych jak i firmy. Oferujemy doraźne usługi konserwacyjno-naprawcze, oraz świadczymy stałą usługę serwisową w ramach podpisanej umowy serwisowej. Każda umowa konstruowana jest indywidualnie w zależności od potrzeb firmy i ilości kopii wykonywanych w miesiącu. Na mocy umowy świadczymy usługi niezbędne do zachowania prawidłowej pracy urządzeń biurowych.

 

Zakres oferowanych usług serwisowych obejmuje:

- bezpłatna diagnostyka i ekspertyza (w naszej firmie) uszkodzonego urządzenia

- konserwacja urządzeń biurowych

- naprawa lub wymiana uszkodzonych elementów mechanicznych i elektronicznych urządzenia

- wymiana materiałów eksploatacyjnych

Naprawy gwarancyjne jak i pogrwarancyjne prowadzimy w systemie door-to-door. Po otrzymaniu zgłoszenia, wysyłamy do klienta kuriera, który odbiera uszkodzony sprzęt, który jest transportowany do naszego serwisu. Po dokonaniu naprawy lub konserwacji, sprzęt wysyłany jest spowrotem do klienta.

Naprawę można zgłosić telefonicznie dzwoniąc pod numer 22 839 48 49, lub korzystając z formularza internetowego. Kliknij "zgłoś naprawę" i przejdź do strony serwisowej.

ZGŁOŚ NAPRAWĘ

 

 

Naprawy Gwarancyjne

In Serwis ,
Written by Poniedziałek, 14 maj 2012 02:31
Rate this item
(0 votes)

W 2012 r. firma Starfax otrzymała certyfikację usług gwarancyjnych od firmy Panasonic stając się tym samym Panasonic Service Center.

Naprawy Pogwarancyjne

In Serwis ,
Written by Poniedziałek, 14 maj 2012 02:30
Rate this item
(0 votes)

Wykonujemy naprawy pogwarancyjne następujących urządzeń wszystkich marek:

  • projektory
  • urządzenie wielofunkcyjne
  • faksy
  • drukarki
  • kopiarki
  • telefony
  • centrale telefoniczne

Strona 1 z 2

Prezentacja

Nie Czekaj!

Otwarte Poniedziałek -Piątek, 9:00 - 17:00

Społeczności

1

Watch Guard - USA

505 Fifth Avenue South, Suite 500, Seattle, WA 98104
2

Starfax - Polska

ul. Mickiewicza 25, 01-551 Warszawa
3

Panasonic - Japonia

Oaza Kadoma, Kadoma-shi, Osaka 571-8501,