Starfax

Zadzwoń Teraz: 801 066 800

Centrala cyfrowa - KX-TDA100D Panasonic

Współczesne przedsiębiorstwa wymagają rozwiązań z zakresu telefonii zapewniających połączenie wszystkich zalet tradycyjnych systemów telekomunikacyjnych oraz korzyści płynących z technologii IP — wszystko w rozsądnym ekonomicznie pakiecie. Centrala Panasonic KX-TDA100D spełnia te wymogi i oferuje najwyższą elastyczność oraz bogactwo funkcji umożliwiających zastosowanie w każdej sytuacji.

Uproszczona Komunikacja Biznesowa
Inwestycja w systemy telekomunikacyjne wymaga perspektywicznego uwzględnienia potrzeb w zakresie komunikacji biznesowej. Firmy już teraz muszą mieć możliwość skutecznej komunikacji, a jednocześnie gwarancję rozwoju w celu zaspokojenia przyszłego zapotrzebowania w tym zakresie.
Dzięki pełnemu pakietowi zaawansowanych rozwiązań telefonicznych centrala KX-TDA100D oferuje szeroką gamę przydatnych funkcji
umożliwiających spełnienie potrzeb komunikacyjnych przedsiębiorstwa.

Wydajność Umożliwiająca Redukcję Kosztów
Nowa centrala KX-TDA100D zapewnia szersze możliwości bez konieczności modernizacji ani rozbudowy systemu. Klienci mogą
jednocześnie korzystać z tradycyjnej telefonii PSTN i z zalet technologii IP, dzięki czemu połączenia głosowe są niedrogie, wygodne, niezawodne i wykorzystujące najtańszą drogę połączeniową.

Oto głowne zalety tego rozwiązania:
• Większa wydajność
• Zwiększona mobilność
• Zdalna obsługa, przenoszenie i modyfi kacje
• Możliwość pracy zdalnej/z domu

Mobilność

Takie rozwiązania, jak bezprzewodowy system DECT, umożliwiają swobodne poruszanie się po fi rmie i odbieranie ważnych połączeń z
dowolnego miejsca w biurze. Obecnie, dzięki wykorzystaniu nowego, podstawowego telefonu bezprzewodowego DECT, mobilność staje się dostępnym ekonomicznie rozwiązaniem przynoszącym korzyści całej organizacji. W trakcie pracy poza biurem możliwe jest zintegrowanie telefonów komórkowych jako numerow wewnętrznych firmy i zapewnienie bezproblemowego dostępu. Wbudowane zaawansowane funkcje telefonicznego centrum obsługi i wiadomości głosowych zwiększają sprawność systemow komunikacyjnych i umożliwiają wydajniejszą obsługę klientów. Centrala KX-TDA100D ułatwia dystrybucję połączeń i zarządzanie agentami, zapewniając pełną kontrolę wykorzystania systemu
telefonicznego.

Niezawodność

Niezawodność centrali Panasonic KX-TDA100D jest gwarantowana dzięki rygorystycznej kontroli jakości i testom przeprowadzanym na końcowym etapie procesu produkcyjnego, więc nasi Klienci mogą spać spokojnie.
Nasze systemy zostały zaprojektowane z myślą o szybkiej i prostej instalacji bez konieczności czynności obsługowych, dzięki czemu
ewentualne przestoje są ograniczone do niezbędnego minimum. System obsługuje karty typu „hot-swap” — zmiana ani dodawanie modułow nie wymaga wyłączenia systemu. Zaawansowane narzędzia programistyczne dla komputerow PC ułatwiają prace instalacyjne,
umożliwiając szybkie modyfi kowanie konfi guracji z każdego komputera podłączonego do sieci.

Wbudowane Rozwiązania Telefonicznego Centrum Obsługi Klientów

Bez względu na wielkość przedsiębiorstwa wydajna i uprzejma telefoniczna obsługa Klientow jest kluczem do powodzenia w biznesie. Firma Panasonic oferuje wiele rozwiązań dla małych i średnich telefonicznych centrow obsługi, umożliwiając skuteczną kontrolę i wykorzystanie ograniczonych zasobow kadrowych.
Funkcje telefonicznego centrum obsługi są zintegrowane w ramach platformy komunikacyjnej, ale łatwo możne je rozbudować
o opcjonalne rozwiązania programowe CTI w celu spełnienia bardziej zaawansowanych potrzeb fi rmy. Oto lista głownych funkcji
zintegrowanych:

  • Inteligentne i automatyczne trasowanie połączeń
  • Elastyczne trasowanie połączeń do grup dystrybucyjnych
  • Trasowanie połączeń uprzywilejowanych
  • Automat zgłoszeniowy
  • Kolejkowanie połączeń z komunikatem o oczekiwaniu
  • Funkcja wędrującego numeru wewnętrznego („Hot Desking”)
  • Monitorowanie kolejki połączeń przez osobę nadzorującą
  • Monitorowanie i raportowanie na poziomie nadzoru
  • Przekierowanie połączenia w przypadku przepełnienia kolejki
  • Logowanie, wylogowywanie i zmiany agentów

Prezentacja

Nie Czekaj!

Otwarte Poniedziałek -Piątek, 9:00 - 17:00

Społeczności

1

Watch Guard - USA

505 Fifth Avenue South, Suite 500, Seattle, WA 98104
2

Starfax - Polska

ul. Mickiewicza 25, 01-551 Warszawa
3

Panasonic - Japonia

Oaza Kadoma, Kadoma-shi, Osaka 571-8501,