Starfax

Zadzwoń Teraz: 801 066 800

sieciowa platforma komunikacyjna KX NCP 500 oraz KX NCP 1000 Panasonic

KX NCP 500 oraz KX NCP 1000

Sieciowa Platforma Komunikacyjna

Sieciowa platforma komunikacyjna KX-NCP500 oraz KX-NCP1000

Rozwiązanie kompleksowej komunikacji. Każde połączenie ma znaczenie. Sieciowe platformy komunikacyjne są zaawansowanymi rozwiązaniami komunikacyjnymi, opracowanymi w celu zapewnienia przedsiębiorstwom ujednoliconej łączności dzięki zracjonalizowaniu i usprawnieniu komunikacji biznesowej. Jest to możliwe, dzięki wykorzystaniu aplikacji korzystnie wpływających na wydajność. Udostępniając bardziej efektywne metody komunikacji zarówno z pracownikami, jak i klientami – platformy NCP, niezależnie od pory i lokalizacji, umożliwiają dostęp do pełnej palety biznesowych aplikacji komunikacyjnych, wykorzystujących szeroki zakres inteligentnych i przyjaznych użytkownikowi zarówno tradycyjnych, jak i bezprzewodowych urządzeń. Platformy NCP zapewniają efektywny dostęp, obsługę i w efekcie przywiązanie Twoich klientów.
Wesprzyj swoją działalność rozwiązaniami zaprojektowanymi dla zaspokojenia Twoich narastających oczekiwań – dostępu do bezprzewodowej mobilności, zaawansowanych, wydajnych aplikacji, sieciowych rozwiązań oraz prostej infrastruktury – wspierających przedsiębiorstwa o rozproszonej i zróżnicowanej geograficznie strukturze lokalizacji oddziałów oraz ułatwiających połączenie wszystkich Twoich użytkowników z klientami, bez względu na miejsce, w którym się oni znajdują.
Proste we wdrażaniu, administracji i konserwacji – systemy kompleksowej komunikacji Panasonic NCP są wysoko niezawodnymi, elastycznymi oraz bogatymi w funkcje platformami biznesowymi, które komfortowo wtopią się w Twoją konwergentną sieć transmisji głosu i danych – gwarantując zwiększenie wydajności Twojej działalności. Platforma o bogatej funkcjonalności, która usprawni Twój biznes

Kompleksowa komunikacja – ułatwienie
Sieciowe platformy komunikacyjne Panasonic (KX-NCP) są zaawansowanymi rozwiązaniami komunikacyjnymi, które umożliwiają przedsiębiorstwom uzyskanie jednolitej łączności poprzez usprawnienie i zracjonalizowanie komunikacji biurowej, dzięki obecności aplikacji
pozytywnie wpływających na jej wydajność. Udostępniając bardziej efektywne metody komunikacji zarówno pracownikom, jak i klientom – platformy NCP umożliwiają, niezależnie od miejsca i pory, dostęp do szerokiej palety narzędzi komunikacji biznesowej, za pośrednictwem inteligentnych i intuicyjnych urządzeń przewodowych i bezprzewodowych. Zaliczają się do nich inteligentne telefony IP, zaawansowane telefony cyfrowe, oprogramowanie telefoniczne dla PDA, bezprzewodowe aparaty przenośne DECT, ale również standardowe analogowe linie wewnętrzne. Co więcej, integracja z telefonami komórkowymi pozwala mobilnym użytkownikom oraz pracującym poza biurem pracownikom pozostawać w kontakcie z firmą nawet kiedy znajdują się w podróży. Konwergentne platformy NCP udostępniają innowacyjne funkcje oraz zalety telefonii IP w równym stopniu w sieciach lokalnych i szerokopasmowych, oraz mogą łączyć się z usługami coraz bardziej rozrastającej się listy operatorów telefonii SIP, pomagając obniżyć koszty komunikacji biznesowej.

Dzięki modularności i podejściu służącemu usprawnianiu cyrkulacji Twojej komunikacji biznesowej – nowe platformy NCP są idealnymi systemami komunikacyjnymi gotowymi, aby zaspokoić wiele Twoich współczesnych potrzeb wynikających z kontaktów biznesowych. Dzięki inteligentnemu trasowaniu połączeń oraz funkcjom centrum obsługi klienta, w połączeniu ze zintegrowanymi aplikacjami zwiększającymi wydajność pracy przy biurku – platformy NCP pozwalają przedsiębiorstwom efektywnie uzyskiwać kontakt, obsługiwać i utrzymywać przy sobie klientów. Nowe platformy są wypełnione funkcjami i aplikacjami, które mogą zwiększyć wydajność

Twojej firmy. Spośród ich zalet możemy szczególnie wyróżnić:
• Konwergencja platformy sieciowej umożliwiająca przedsiębiorstwom zastosowanie kompleksowej komunikacji
• Zintegrowany dostęp do telefonii SIP za pośrednictwem operatorów usług telefonicznych SIP
• Wbudowaną obsługę zaawansowanych linii wewnętrznych IP
• Telefony IP i oprogramowanie telefoniczne dla mobilnych pracowników oraz rozproszonych biur
• Integrację z aplikacjami biurowymi, sieciowymi i biznesowymi
• Wbudowaną obsługę wiadomości głosowych oraz komunikatów DISA
• Zaawansowaną ujednoliconą obsługę poczty głosowej, wykorzystującą opcjonalne systemy przetwarzania głosu KX-TVM50 oraz TVM200
• Aplikacje mobilne pozwalające wykorzystywać telefony komórkowe, tak jak biurowe linie wewnętrzne
• Zmniejszenie całkowitych kosztów eksploatacji
• Scentralizowane zarządzanie i aktualizację.

Usprawnij swoją działalność dzięki platformie, która pozwoli na unifikację komunikacji – przygotowanej na wyzwania stawiane przez dynamiczną naturę współczesnej szybkiej, wielopłaszczyznowej komunikacji handlowej oraz ułatwiającej łączenie z klientami wszystkich Twoich użytkowników, gdziekolwiek się oni znajdują.

KX-NCP – kluczowe zalety
Systemy Panasonic KX-NCP są zaprojektowane jako modularne, rozszerzalne i elastyczne zarówno w odniesieniu do zastosowanych rozwiązań technologicznych, jak i aplikacji biznesowych, które udostępniają. Przystosowane do konwergencji – systemy te mogą również przynieść korzyści z istniejących inwestycji w cyfrowe linie wewnętrzne i linie miejskie ISDN. Zostały opracowane w oparciu o sieciowe aplikacje komunikacyjne, które po zastosowaniu zapewniają szybki zwrot poniesionych kosztów i poczucie bezpieczeństwa. Przygotowana na przyszłe zmiany konstrukcja oraz bazująca na otwartych standardach architektura oznaczają, że klienci mogą być spokojni, że ich
inwestycje są dobrze zabezpieczone zarówno teraz, jak i w przyszłości. Zabezpieczenie Twoich inwestycji Systemy Panasonic KX-NCP są wybitnie efektywne kosztowo. Jako przykład można podać mobilną integrację, która może pomóc przedsiębiorstwu zarządzać swoimi godzinami pracy oraz dostępnością pracowników. Wykorzystuje ona „pojedynczy numer” do kontaktu z użytkownikami, którzy znajdują się w podróży, stale zachowując kontrolę nad dostępnością i obecnością mobilnych pracowników. Ekonomiczny system zwiększający wartość Twojej działalności
Niezawodność systemów NCP Panasonic jest gwarantowana przez rygorystyczne systemy kontroli jakości i testy, które urządzenia przechodzą przed opuszczeniem fabryki, gwarantujące spokojny sen osób odpowiedzialnych za ich funkcjonowanie. Systemy NCP są również przygotowane do szybkiej i łatwej konserwacji, co służy skróceniu jakichkolwiek potencjalnych przerw w pracy do absolutnego minimum.

Niezawodność
Począwszy od procesu produkcyjnego po zużycie energii – systemy KX-NCP Panasonic są zaprojektowane w sposób przyjazny dla środowiska, pomagając obniżyć koszty zużywanej energii elektrycznej. Integracja mobilna, wielostanowiskowa łączność sieciowa i narzędzia pracy grupowej potencjalnie mogą jeszcze bardziej przyczynić się do ograniczenia przez Twoje przedsiębiorstwo całkowitej emisji zanieczyszczeń i dwutlenku węgla, dzięki zmniejszeniu nakładów ponoszonych na koszty podróży.

Przyjazne dla środowiska
Aby dowiedzieć się, jakie jeszcze korzyści może uzyskać Twój biznes z zastosowania systemów KX-NCP, skontaktuj się z lokalnym autoryzowanym sprzedawcą urządzeń Panasonic. Rozwiązania kompleksowej komunikacji NCP Panasonic mogą przyczynić się do obniżenia kosztów prowadzenia działalności, zwiększenia wydajności oraz połączyć ze sobą wszystkie lokalne biura, gdziekolwiek się one znajdują. Systemy są zaprojektowane tak, aby efektywnie wspierały każdy aspekt firmowej komunikacji – umożliwiając szybki zwrot poniesionych kosztów. Przyczynia się się do obniżenia kosztów prowadzenia działalności, zwiększenia wydajności oraz połączyć ze sobą wszystkie lokalne biura, gdziekolwiek się one znajdują. Systemy są zaprojektowane tak, aby efektywnie wspierały każdy aspekt firmowej komunikacji – umożliwiając szybki zwrot poniesionych kosztów.

Usprawniona komunikacja biznesowa
Sieciowe platformy komunikacyjne KX-NCP wykorzystują najnowsze cyfrowe rozwiązania sieciowe, technologie Głos przez IP (VoIP) oraz SIP, aby ekonomicznie obsługiwać wewnątrzbiurową, międzyoddziałową i długodystansową komunikację za pośrednictwem konwergentnych sieci transmisji głosu i danych. Dzięki systemom KX-NCP, ich użytkownicy mogą za pośrednictwem sieci IP z dowolnego miejsca zarządzać podłaczonymi do niej, zarówno samodzielnymi, jak i sieciowymi, systemami komunikacyjnymi. Sieciowanie wielu lokalizacji dla zapewnienia elastyczności komunikacji
Korzystając z wbudowanego interfejsu linii miejskich SIP, przedsiębiorstwa mają teraz możliwość podłączenia systemów komunikacyjnych NCP do usług operatora z rozszerzającej się stale listy dostawców usług telefonii internetowej, opartej na SIP (ITSP) i uzyskania możliwości wykonywania tanich połączeń VoIP za pośrednictwem zarządzanych przez nich szerokopasmowych sieci IP.

Nieograniczone możliwości dzięki szerokiej palecie urządzeń
Dzięki nowym systemom komunikacyjnym KX-NCP przedsiębiorstwa mogą wybrać dowolny typ terminali telefonicznych, który odpowiada
ich potrzebom. Platforma obsługuje cyfrowe telefony systemowe, telefony systemowe IP, telefony SIP oraz bezprzewodowe telefony DECT. Dzięki wsparciu dla starszych typów telefonów oraz faksów KX-NCP zapewnia nabywcom szeroki wybór rozwiązań, które dostosują system do ich indywidualnych preferencji i uwarunkowań.

Telefony IP z serii NT300 – Doskonały gracz w zespole
Platformy KX-NCP obsługują telefony IP z serii KX-NT300, które są intuicyjne, przyjazne w użyciu i komfortowe w obsłudze dla wszystkich użytkowników. Telefony IP z serii NT300 przenoszą nabywcę w nowy wymiar wrażeń dźwiękowych, wydajności komunikacyjnej, szerokopasmowej łączności sieciowej oraz dbałości o użytkownika. Zapewniają one wykorzystanie potęgi zaawansowanych systemów komunikacyjnych NCP – umożliwiając szybki dostęp do kompletnego zestawu zaawansowanych funkcji i aplikacji. Telefony IP są wyposażone w wysokiej jakości systemy głośno mówiące, umożliwiające prowadzenie rozmów bez zajmowania rąk oraz zapewniające doskonałą jakość dźwięku dzięki zaawansowanej technologii akustycznej.

Wyposażone w rozbudowany zestaw funkcji, telefony IP z serii KX-NT300 nie mogą być jednocześnie łatwiejsze w obsłudze.
Telefony IP z tej serii wyposażone są również w następujące zaawansowane funkcjonalności – zaprojektowane dla zwiększenia efektywności użytkowania oraz komfortu:
Duże wyświetlacze alfanumeryczne
Elektroniczne opisy przycisków (etykiety)
Moduły Bluetooth zapewniające obsługę słuchawek bezprzewodowych
Wygodny przycisk nawigacyjny
Dodatkowy port IP umożliwiający podłączenie komputera
Dwustopniową regulację pochylenia umożliwiającą niezależną regulację kąta nachylenia bazy
obudowy oraz wyświetlacza LCD.

Integracja z istniejącą siecią komputerową
Terminale IP z serii NT300 podłączane są bezpośrednio do istniejącej sieci komputerowej i zapewniają funkcje telefonii IP o zwiększonym poziomie funkcjonalności oraz komfortu, porównywalnym do dotychczas stosowanych sprawdzonych cyfrowych telefonów systemowych. Użytkownicy mogą łatwo podłączyć swoje komputery do istniejącej w biurze lokalnej sieci komputerowej (LAN), wykorzystując wbudowany 2-portowy przełącznik (switch), którego gniazda znajdują się z tyłu urządzenia, redukując tym samym plątaninę kabli na biurku. Opcjonalny moduł Bluetooth Elektroniczne etykiety Podświetlany wyświetlacz LCD Łatwa nawigacja Swoboda regulacji położenia
Oprogramowanie telefoniczne Panasonic dla mobilnych urządzeń Wi-Fi Oprogramowanie telefoniczne IP Panasonic dla sprzętu pracującego pod kontrolą systemu operacyjnego Windows Mobile umożliwia przemieszczającym się pracownikom dostęp do usług wszechstronnej i potężnej telefonii biznesowej, za pośrednictwem ich przenośnych urządzeń. Oprogramowanie telefoniczne IP Panasonic dla Windows Mobile to aplikacja typu „klient” telefonii IP dla obsługujących WiFi urządzeń mobilnych, opartych na tym systemie. Pozwala ono na bezobsługowy dostęp do komunikacji głosowej na żywo oraz do zwiększających wydajność pracy, funkcji biznesowych systemów telefonicznych Panasonic, takich jak konfiguracja połączeń, przekierowanie i wielostronne konferencje. Wszystko to przy wygodzie korzystania z kieszonkowego urządzenia. Oprogramowanie to pomaga zarządzać łącznością telefoniczną, zapewnia dostęp do numerów szybkiego wybierania oraz innych osobistych funkcji połączeń telefonicznych.

* Uwaga: Wymagany opcjonalny komputer PDA lub telefon komórkowy
KX-NT343
KX-NT346

Aplikacje
Wydajność aplikacji biurowych. Opracowany przez Panasonic, dla zapewnienia poprawy wydajności, pakiet oprogramowania „Communication Assistant” jest wyjątkowo intuicyjną aplikacją działającą na komputerach PC, integrującą rozbudowane funkcje łączności telefonicznej z obsługą typu „wybierz i kliknij” (ang. point and click). Łączy on w sobie wizualizację operacji na ekanie, dyspozycyjność, integrację z Microsoft Outlook® oraz popularnymi narzędziami biurowymi typu CRM wykorzystującymi TAPI, a także oraz różnorodnymi narzędziami pracy zespołowej, co dla użytkowników telefonii biznesowej oznacza uproszczenie i poprawę jakości komunikacji w czasie rzeczywistym.
Zaprojektowane pod kątem łatwej instalacji i konserwacji – „Communication Assistant” może być wdrażany bez konieczności posiadania jakiegokolwiek dodatkowego serwera – co czyni go idealnym rozwiązaniem dla małych i średnich przedsiębiorstw dysponujących ograniczonymi możliwościami działów IT. Komputery osobiste stały się nieodzownym narzędziem biznesowym – Panasonic opracował sieciową platformę komunikacji tak, aby w celu poprawy skuteczności biznesu, płynnie integrowała się z zaawansowanymi aplikacjami wspomagającymi wydajność pracy biurowej.
Oprogramowanie „Communication Assistant” – pakiet aplikacji zwiększających efektywność Aplikacja „Communication Assistant” w połączeniu z platformą KX-NCP umożliwia przedsiębiorstwom zaimplementowanie kompleksowej komunikacji – zwiększając wydajność ich biznesu. Mając na względzie usprawnienie we wszystkich obszarach – zestaw programów „Communication Assistant” zawiera:

  • CA Basic Pracownicy biurowi
  • Pracownik biurowy sprawdzający pocztę głosową
  • Asystent PG
  • CA Pro
  • Pracownik zdalny korzystający z oprogramowania telefonicznego
  • Zarządzający wspierający członków zespołu CA Supervisor
  • Tryb Communication Assistant Wersja Basic (CA Basic)
  • Communication Assistant Wersja Pro (CA Pro)
  • Communication Assistant Wersja Zarządzający (CA Supervisor)
  • Moduł asystenta poczty głosowej


Kompleksowa komunikacja typu „point and click” dla pracowników biurowych lub zdalnych.
Kompleksowa komunikacja typu „point and click” dla pracowników biurowych lub zdalnych. Umożliwia użytkownikom wizualną prezentację w czasie rzeczywistym dostępności współpracowników. Umożliwia zarządzającym zespołami monitorowanie telefonicznej aktywności pracowników. Umożliwia unifikację obsługi wiadomości głosowych. Pomaga wizualnie kontrolować wszelką Twoją komunikację za pomocą komputera PC. Pomaga wizualnie kontrolować wszelką Twoją komunikację za pomocą komputera PC. Jesteś informowany o dostępności użytkowników w różnych lokalizacjach.

Rozwiązania bezprzewodowe dla mobilnego biznesu
Przedsiębiorstwa mogą zwiększać dostępność personelu oraz udoskonalać obsługę klientów dzięki zapewnieniu pracownikom pozbawionego ograniczeń dostępu do bezprzewodowej komunikacji głosowej. Integracja mobilna/GSM dla zapewnienia dostępności w każdym miejscu.


Rozwiązanie centrum obsługi klienta (ang. Call Centre)
Platformy komunikacyjne KX-NCP są dostarczane z wbudowanym zaawansowanym rozwiązaniem centrum telefonicznej obsługi klienta, zaspokajającym wymagania większości nabywców. Umożliwiają one przedsiębiorstwu zwiększanie wydajności pracy agentów, poprawiają
przejrzystość komunikacji grupowej, efektywnie kierują połączenia od klientów do odpowiednich wydziałów, pomocy technicznej lub działu
handlowego. To jednak nie wszystko – opcjonalne zewnętrzne moduły raportowania ACD mogą być użyte do tworzenia szczegółowych raportów. System obsługuje obszerny zakres standardowych funkcji dla pracowników telefonicznego centrum obsługi. Agenci mogą pracować bardziej wydajnie, wykorzystując wbudowane funkcje w połączeniu z komputerowymi programami użytkowymi pakietu „Communication Assistant”. Wymienione poniżej zaawansowane funkcje pomagają zwiększyć wydajność pracy agentów i ogólną efektywność prowadzonej działalności:

  • Funkcje zalogowania/wylogowania agenta oraz „czas na notatkę”.
  • Funkcje parkowania/podejmowania połączeń między członkami zespołu.
  • Zakładanie kartotek klientów (integracja z CRM).

Funkcje dotyczące agentów
Platformy NCP obsługują grupy dystrybucji połączeń przychodzących (ICD) – podstawowe elementy służące do zaimplementowania funkcjonalności telefonicznego centum obsługi. Przychodzące połączenia otrzymywane przez grupę ICD mogą być dystrybuowane do agentów centrum obsługi za pomocą obsługiwanych metod dystrybucji połączeń, a w sytuacji, kiedy zaprogramowana liczba agentów w grupie jest zajęta, nadmiarowe połączenia przychodzące mogą być ustawiane w kolejce. Agenci mogą również być przypisani do kilku grup ICD – co pozwala niewielkiej liczbie pracowników obsługiwać połączenia w wielu grupach ICD i służy prowadzeniu elastycznego centrum telefonicznego. Inteligentna dystrybucja

Zastosowanie Sieciowych Platform Telekomunikacyjnych
KX-NCP – Rozwiązanie kompleksowej komunikacji dla świata opanowanego przez sieć Dla przedsiębiorstw osobiste kontakty z klientami są znaczącym elementem, służącym osiągnięciu sukcesu. Bez wątpienia system telefoniczny jest sercem całej komunikacji - i to niezależnie od tego, jak ta komunikacja jest prowadzona: za pośrednictwem technologii IP, tradycyjnej telefonii analogowej, czy też przy zastosowaniu technologii bezprzewodowej. Dla biznesu istotna jest jakość i niezawodność.
Panasonic udostępnia aplikacje i rozwiązania, które zaspokoją wszystkie kluczowe wymagania. Aby istniała możliwość efektywnej i komfortowej pracy w otoczeniu medycznym, niezbędna jest platforma komunikacji, która idealnie przystosuje się do wymagań placówek
medycznych. Bezpieczna mobilna łączność bezprzewodowa, zaawansowana dystrybucja połączeń oraz elastyczna integracja z komputerami (CTI) – to potrzeby, które efektywnie zaspokajają urządzenia Panasonic, umożliwiając również łatwą integrację z technologiami ratowania życia.

Służba zdrowia - Aby spełnić wymagania personelu, systemy telekomunikacyjne w zakładach opieki oraz domach spokojnej starości muszą reprezentować wysoki poziom niezawodności. Systemy NCP Panasonic spełniają te wymagania, a także oferują rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb, które można poddać integracji z systemami komputerowymi w celu wsparcia narzędzi administracyjnych oraz systemów połączeń ratunkowych. Inwestycja w nie gwarantuje bezpieczeństwo dzięki elasycznej technologii, przygotowanej na zmiany, które niesie przyszłość.

Opieka zdrowotna - Wszyscy chcą zapewniać swoim klientom możliwie najlepszą obsługę. Ale jeśli nawet dziś ich wszystkie potrzeby są spełniane, to co przyniesie przyszłość? Platformy komunikacyjne Panasonic oferują rozwiązania zorientowane na świadczenie usług, które mogą być rozbudowywane w celu zaspokajania potrzeb klientów na równie wysokim poziomie zarówno obecnie, jak i w przyszłości.

Obsługa klienta -  Administracja publiczna, bardziej niż kiedykolwiek, widzi swoją rolę jako dostawcy usług dla społeczeństwa. Jej usługi muszą być odpowiedzią na rosnące naciski na ograniczenie kosztów zarządzania zgłaszane przez władze rządowe, gminne oraz miejskie. Panasonic oferuje tym instytucjom rozwiązania telekomunikacyjne, które pomogą im podnosić jakość obsługi oraz utrzymać kontrolę nad
ponoszonymi kosztami.

Administracja \ Hotelarstwo - Rynek usług hotelarskich wymaga systemów komunikacji, które są elastyczne, ekonomiczne, oraz łatwe w użytkowaniu, zapewniają maksimum niezawodności i możliwości adaptacji do indywidualnych wymagań. Firmy z tego sektora oczekują także możliwości zarządzania systemem oraz integracji z komputerami PC umożliwiającej wystawianie rachunków gościom hotelowym.

Systemy Panasonic NCP są doskonale wyposażone we wszystkie te przydatne funkcje i rozwiązania hotelowe. Duża elastyczność, ekonomiczność oraz niezawodność, jak również możliwość dostosowania do indywidualnych wymagań, to istotne kryteria, które spełniać muszą platformy komunikacyjne. Systemy NCP Panasonic przewyższają na tym polu konkurencję, ponieważ zostały opracowane z uwzględnieniem potrzeb zakładów produkcyjnych i fabryk. Dzięki ultranowoczesnej konstrukcji i przygotowaniu.



Home Produkty Urządzenia Telekomunikacyjne Produkty Telekomunikacyjne sieciowa platforma komunikacyjna KX NCP 500 oraz KX NCP 1000 Panasonic

Prezentacja

Nie Czekaj!

Otwarte Poniedziałek -Piątek, 9:00 - 17:00

Społeczności

1

Watch Guard - USA

505 Fifth Avenue South, Suite 500, Seattle, WA 98104
2

Starfax - Polska

ul. Mickiewicza 25, 01-551 Warszawa
3

Panasonic - Japonia

Oaza Kadoma, Kadoma-shi, Osaka 571-8501,