Rozwiązania http://www.starfax-serwis.pl/documentation-2 Mon, 23 Oct 2017 20:29:25 +0000 Joomla! - Open Source Content Management pl-pl Oprogramowanie dla Firm: iCoordinator oraz ProjectCoordinator http://www.starfax-serwis.pl/documentation-2/oprogramowanie-dla-firm-icoordinator-oraz-projectcoordinator http://www.starfax-serwis.pl/documentation-2/oprogramowanie-dla-firm-icoordinator-oraz-projectcoordinator

 

Jako firma Starfax wraz z liderem w dostarczaniu specjalistycznego oprogramowania firmą Greengage, chcielibyśmy wesprzeć Państwa działalność, pomagając zarządzać projektami, obiegiem dokumentów, zadaniami, itp. w Państwa organizacji. 

]]>
Rozwiązania Starfax Thu, 11 Aug 2016 19:01:25 +0000
Rozwiązania sieciowe Avaya http://www.starfax-serwis.pl/documentation-2/2017-04-04-11-02-42/rozwiazania-sieciowe-avaya http://www.starfax-serwis.pl/documentation-2/2017-04-04-11-02-42/rozwiazania-sieciowe-avaya
Rozwiązania transmisji danych firmy Avaya składają się na szerokie portfolio produktów, które pozwalają firmom budować sieci umożliwiające utrzymywanie stałej gotowości, co przekłada się na nieograniczone zaspokajanie potrzeb kientów.
 
 
PRZEŁĄCZNIKI ETHERNETOWE
 
CENTRALNE PRZEŁĄCZNIKI SIECIOWE
- Służą jako punkty agregujące pomiędzy użytkownikami podłączonymi do przełączników brzegowych i aplikacjami działającymi w obrębie infrastruktury centrum danych
- Pełnią kluczową rolę w określaniu całościowego dostępu oraz wydolności sieci
- Technologia grupowania przełączników (Switch Clustering), która zapewnia uproszczoną niezawodność i działanie bez przerwy
- Stacking horyzontalny i niższe ogólne zużycie energii
- Wysoki poziom niezawodności i wydajności
 
BRZEGOWE PRZEŁĄCZNIKI SIECIOWE
- Przełączniki w architekturze Stackable Chassis, dla oddziałów i lokalizacji wyniesionych
- Resiliency, wydajność, skuteczność i elastyczność
- Wysoko wydajna architektura Stackable Chassis, wykorzystująca wszystkie zalety technologii Flexible Advanced Stacking Technology (FAST)
 
UNIFIED BRANCH
 
- Uproszczone wdrażanie sieci wielooddziałowych
- Wyjątkowe osiągi i wysoki stopień konsolidacji usług
- Zwiększony poziom niezawodności i wydajności oraz ścisła integracja pomiędzy routerami WAN, przełącznikami LAN, firewallami oraz usługami VPN
- Innowacyjna integracja funkcjonalności UC
- Obsługa kompatybilności zewnętrznych urządzeń i aplikacji z serwerami połączeń SIP oraz telefonami IP, a zarazem stabilna platforma głosowa SIP dla oddziałów
 
SIECI BEZPRZEWODOWE
 
 
- Dostępność 802.11n czyni z WLAN realną alternatywę wobec sieci przewodowych
- Seria WLAN 8100 to rozwiązanie nowej generacji łączące bezprzewodowy standard 802.11n z prawdziwie ujednoliconą architekturą bezprzewodową / przewodową
 
 
KONTROLA DOSTĘPU
 
- Portfolio złożone z rozwiązań SSL VPN, Secure Portable Office i Network Access Control
- Gwarantuje bezpieczeństwo urządzeń końcowych, tym samym wspomagając utrzymanie całościowego, zintegrowanego poziomu zabezpieczeń przy użyciu jasnych, ustandaryzowanych
metod
- Uniezależnienie od urządzeń ułatwia instalację w praktycznie każdym już funkcjonującym środowisku
- Skanowanie w poszukiwaniu zagrożeń i potężne narzędzia autoryzacyjne bezproblemowo wtapiają się w infrastruktury LAN, WLAN i VPN, zapewniając doskonałą obsługę
- Bezpieczna realizacja dostępu gościnnego, wymagająca zgody na dostęp do portali, raportowanie i analiza danych
 
UNIFIED MANAGEMENT
 
UCM od Avaya zapewnia całościowe zarządzanie możliwościami sieci w obrębie przewodowych / bezprzewodowych sieci danych / głosu przy wykorzystaniu szeregu wspólnych usług. Pozwalają one na dzielenie wspólnych komponentów (np. danych użytkownika, informacji z baz danych, zarządzania certyfikatami) bez konieczności powtarzania tych samych definicji oraz konfiguracji
dla każdej aplikacji.
 
Całe portfolio charakteryzuje jedno logowanie i posiada wspólny wygląd, jak również podobny sposób korzystania z funkcji, co przekłada się na prosty i bezpieczny dostęp, a jednocześnie zmniejsza potrzebę prowadzenia specjalistycznych szkoleń. W pełni zintegrowany, całościowy portal zarządzający gwarantuje jednolitą wizję sieci. W praktyce oznacza to usprawnienie pracy, krótszą instalację, konfigurację i proces usuwania usterek, jak również
rzadszą konieczność aktywnej obsługi oraz serwisowania systemu.
 
 
 
 
 
 
 
]]>
elzbieta.piasecka@starfax.waw.pl (ela) Rozwiązania Starfax Fri, 01 Jul 2016 18:00:27 +0000
Rozwiązania Avaya IP Office http://www.starfax-serwis.pl/documentation-2/2017-04-04-11-02-42/rozwiazania-avaya-ip-office http://www.starfax-serwis.pl/documentation-2/2017-04-04-11-02-42/rozwiazania-avaya-ip-office
Wszystko o rozwiązaniach Avaya IP Office...
 
Avaya IP Office jest dojrzałym i bogatym rozwiązaniem, zdolnym zaspokoić potrzeby wielu różnych klientów – od małych (2+ użytkowników) do większych organizacji z rynku średnich przedsiębiorstw, liczących nawet 2000 użytkowników. Każdy Partner Biznesowy, który rozważa sprzedaż na rynku małych i średnich firm, powinien myśleć o platformie Avaya IP Office jako idealnym rozwiązaniu dla swoich klientów.
 
SZYBSZE OSIĄGANIE WYSOKICH ZYSKÓW
 
Avaya IP Office charakteryzuje znacznie krótszy cykl sprzedażowy niż inne rozwiązania biznesowe typu Avaya Aura, co oznacza, że przedstawiciel handlowy szybciej osiąga oczekiwane zyski. Ponadto może liczyć na dodatkowe przychody dzięki bogatemu portfolio uzupełniających produktów Avaya, powiązanych przykładowo z usługami wideo, networkingiem oraz SBC – urządzeniami sterującymi przepływem sygnałów w technologii VoIP. Sprzedawcy zestawów słuchawkowych firmy Jabra, dostępnych w Westcon Convergence, uzupełniają rozwiązania IP Office, zwiększając tym samym wachlarz produktów i usług oferowanych użytkownikowi oraz wielkość sprzedaży naszych Parterów Biznesowych.
 
WSPÓŁPRACA I KONKURENCJA Z LYNC
 
Nie zostawiaj miejsca dla Microsoft w zakresie sprzedaży, czy nowych instalacji. Klienci mogą przechodzić na rozwiązania Lync na pulpitach swoich komputerów, ale Ty możesz zadbać o ich środowisko UC integrując IP Office z Lync. Tym samym klient będzie korzystać z programowych rozwiązań Microsoft, ale to Avaya zapewni wszelkie funkcjonalności systemu UC.
 
BOGATE ROZWIĄZANIE NIE MUSI BYĆ SKOMPLIKOWANE
 
Avaya IP Office to proste, a zarazem rozbudowane i bogate w opcje rozwiązanie dostępne w jednym „pudełku”, co upraszcza projektowanie, sprzedaż, instalację oraz proces jego wdrażania. Różne „edycje” i „profile pracowników” umożliwiają firmom wybrać ten pakiet opcji, który najlepiej odpowiada ich aktualnym potrzebom.
 
9.0 – NOWA WERSJA OFERUJĄCA JESZCZE WIĘCEJ KORZYŚCI
 
Najnowsza wersja IP Office (R9.0) pozwala na integrację z Avaya Aura (jako rozwiązanie powiązane) i oferuje większą stabilność. Wirtualizacja jest wspierana w ramach Server Edition, co pozycjonuje IP Office jako rozwiązanie atrakcyjne dla menedżerów IT. Nową wersją Avaya IP Office opiekuje się dedykowany zespół obsługujący rynek małych i średnich przedsiębiorstw. Celem jego członków jest wspomaganie przedstawicieli handlowych oczekujących maksymalizacji opcji sprzedażowych tego segmentu.
 
IP Office
 
Właściciele małych i średnich przedsiębiorstw oczekują prostych rozwiązań Unified Communications, które dadzą im przewagę nad konkurencją oraz możliwość oferowania lepszej obsługi klientom, a jednocześnie pozwolą zachować możliwości zaimplementowane w rozwiązaniu, które jest elastyczne i skalowalne. Rosnąca popularność elastycznych form zatrudnienia powoduje, że coraz częściej małe i średnie firmy muszą wspierać strategie „korzystania z własnych urządzeń” (BYOD). Niemniej by zmieścić się w posiadanych budżetach i ograniczać koszty, rozwiązania UC, na które się decydują, winny charakteryzować się minimalnymi wymaganiami administracyjnymi oraz szkoleniowymi, a także umożliwiać łatwe wdrożenie każdego użytkownika do wykorzystywanej sieci.
 
 

PRODUKTYWNOŚĆ BEZ WZGLĘDU NA MIEJSCE

Użytkownicy mogą pracować zawsze i wszędzie – z domu, w drodze, z hotelu pokojowego albo za granicą – i ciągle posiadać dostęp do wszystkich możliwości, które mieliby siedząc za własnym biurkiem.

Nawiązuj i odbieraj połączenia firmowe z iPad Apple. Swobodnie obsługuj rozmowy konferencyjne. Jednym przyciskiem dodawaj, wyciszaj lub rozłączaj dzwoniących i miej kontrolę nad przebiegiem konferencji, jakbyś siedział we własnym biurze.

Wykorzystuj wszelkie narzędzia komunikacji komputerowej za pośrednictwem smartfonów iPhone, czy Android.

Dotknij smartfon i poinformuj wszystkich, że jesteś dostępny, właśnie prowadzisz rozmowę lub uczestniczysz w spotkaniu. Odbieraj automatyczne komunikaty o zmianach statusu dostępności Twoich współpracowników i komunikuj się z nimi jeszcze szybciej.

Dodaj kanał wideo aby kilka kliknięć później rozpocząć współpracę na wyższym poziomie.

KOMUNIKOWANIE PRACOWNIKÓW

Kilka systemów można skomunikować i sięgnąć po takie korzyści technologii VoIP, jak darmowe połączenia w obrębie siedziby firmy, płynna integracja opcji, wirtualni agenci oraz scentralizowane funkcjonalności poczty głosowej, operatora oraz zarządzanie połączeniami.

Musisz szybko znaleźć wsparcie techniczne dla klienta? Dzięki geo-dostępności możesz zlokalizować sprzedawców oraz serwisantów za pomocą swojego smartfonu.

Miej książkę telefoniczną swojej firmy zawsze pod ręką i sięgaj w dowolnej chwili po wszystkie kontakty. Możliwość zatelefonowania, wysłania wiadomości e-mail, komunikatów natychmiastowych, czy sprawdzenia dostępności wpływają na wyższą jakość współpracy.

LEPSZE DOŚWIADCZENIA KLIENTA

Każdy nieodebrany telefon to stracona szansa. IP Office oferuje takie rozwiązania z zakresu obsługi wiadomości oraz komunikacji z klientem, aby zagwarantować, że nie przegapisz żadnej ważnej rozmowy.

Ponieważ sam wyznaczasz, który telefon ma zadzwonić, jeśli ktoś połączy się z Twoim biurem, na pewno będziesz w pobliżu, by odebrać. Zaloguj się do dowolnego telefonu biurkowego IP w sieci, aby stał się on Twoim telefonem.

Odbieraj wszystkie wiadomości głosowe i e-mail na swoim smartfonie. Dzięki graficznej poczcie głosowej IP Office możesz decydować o ważności wiadomości i odpowiadać na te, które aktualnie są najistotniejsze.

NIŻSZE KOSZTY

IP Office może znacząco wspomóc redukcję kosztów dzięki obsłudze kanałów komunikacji SIP, zaawansowanym możliwościom konferencyjnym, złożonym rozwiązaniom mobilnym oraz różnorodnym narzędziom obsługi klienta.

 

Dostępne produkty:

IPO IP500 V2 CNTRL UNIT 1603-I IP DESKPHONE ICON ONLY
IPO IP500 V2 SYS SD CARD AL 1603SW-I IP DESKPHONE ICON ONLY
IPO IP500v2 COMBO CARD ATM V2 1608-I IP DESKPHONE ICON ONLY
IPO IP500 V2 COMB CARD BRI 1608-I IP DESKPHONE ICON 4 PK
IPO IP500 EXTN CARD PHONE 8 1616-I IP DESKPHONE ICON ONLY
IPO IP500 EXTN CARD DGTL STA 8 1616-I IP DESKPHONE ICON 4 PK
IPO R9 ESSNTL ED ADI LIC  IP PHONE 9608G GRY
IPO R9+ AV IP ENDPT 1 ADI LIC  IP PHONE 9608G GRY GLOBAL 4 PK
   IP PHONE 9611G ICON ONLY
1403 TELSET FOR IPO ICON  IP PHONE 9611G GLOBAL 4 PK
1408 TELSET FOR IPO ICON  IP PHONE 9641GS
1408 TELSET CM/IPO/IE UpN ICON 4 PK  
1416 TELSET FOR CM/IPO/IE UpN ICON  
1416 TELSET CM/IPO/IE UpN ICON 4 PK  
9504 TELSET FOR IPO ICON  
9504 TELSET FOR IPO ICON 4 PK  
9508 TELSET FOR IPO ICON ONLY  
9508 TELSET FOR IPO ICON 4 PK  
 
]]>
Rozwiązania Starfax Thu, 30 Jun 2016 09:07:14 +0000
Smart Home firmy PANASONIC i masz spokój http://www.starfax-serwis.pl/dla-domu http://www.starfax-serwis.pl/dla-domu
INTELIGENTNE STEROWANIE DOMEM
Kontrola domu przez smartfon? To możliwe!
Inteligentne rozwiązania w zasięgu ręki.
Smart Home firmy Panasonic to system bezprzewodowy oparty na Hubie, umożliwiający stworzenie w Twoim domu potężnej sieci kamer, czujników, syren i inteligentnych gniazdek.
]]>
Rozwiązania Starfax Mon, 25 Apr 2016 18:51:22 +0000
Rozwiązania VoIP http://www.starfax-serwis.pl/documentation-2/rozwiazania-voip http://www.starfax-serwis.pl/documentation-2/rozwiazania-voip

 

SYSTEMY VoIP

 

NS1000 dostarcza dwie metody prywatnego łączenia w sieć(networking):
  1. One-Look Networking
  2. QSIG Networking (poprzezISDN iH.323)
Ten modul skupia sięna nowej funkcji NS1000 nazywanej dalej “One-Look Networking”.
 
•Głównymi zaletami One-look networking są;
•Wygląda jak jeden system PBX, mimo że dwa lub więcej PBX jest połączonych razem
•System może byćłatwo rozszerzany za pomocąnarzędzia WebMC z poziomu przeglądarki internetowej
•Nie sąwymagane dodatkowe serwery do kontroli połączeń.
 
•Główne różnice różnice pomiędzy “One-look” i “QSIG”;
•Dla “One-look”, ‘Master’ PBX kontroluje wszystkie linie wewnętrzne w sieci
•W sieci “QSIG” każdy PBX kontroluje swoje własne linie wewnętrzne
•Dla “QSIG”, każdy PBX potrzebuje indiwidualnego programowania
•Dla “One-look”, niemalże wszystkie ustawienia odbywaiąsięza pomocąMaster PBX
•“QSIG” pozwala na połączenie NS1000 do istniejących systemów KX-TDE/NCP, lub może byćużyty gdy mamy do czynienia z 17 lub większa liczbąNS1000w sieci.
•“One-Look”może byćwykorzystany do połączenia do 16 systemów NS1000(Max)
 

 

 

Aby cyfrowo przetwarzać rozmowy telefoniczne, PBX musi używać pewną liczbę zasobów DSP (Digital SignalProcessing).

Zasoby DSP są dostarczane przez karty DSP zainstalowane w centralce.

Ponieważ zasoby DSP są ograniczone, nie możliwe jest wykonywanie dalszych operacji (np. rozmowy telefoniczne, itp.), gdy wszystkie zasoby są w użyciu.

Następujące podstawowe operacje wymagają zasobów DSP.

•IP extension call (To Trunk)
•IP trunk call (To Ext)

Calls via IP-CS (Does not support P2P)

•Conferencing
•Accessing the Unified Messaging system (including recording calls)
•OGM playback
•Echo canceller (for trunk-to-trunk analogue calls)

Uwaga.

Dla połączeń IP Ext/Trunk, wymagane zasoby DSP zależą od wykorzystanego kodeka (kompresji) (G.711 lub G.729).

Im wyższy stopień kompresji (G.729), tym więcej zasobów DSP jest wymagane (ale mniej pasma - bandwidth)

Im mniejsza kompresja (G711), tym mniej zasobów DSP jest wymagane (ale wiecejpasma - bandwidth)

Połączenia P2P (w ramach tej samej grupy P2P) mogą być uznane za nie korzystające z zasobów DSP.

Zasoby DSP nie są „współdzielone" między systemami Master / Slave- Oblicz Zasoby dla każdego PBX indywidualnie.

]]>
ireneusz.maranowski@starfax.waw.pl (Ireneusz Maranowski) Rozwiązania Starfax Fri, 12 Jun 2015 08:16:11 +0000
Rozwiązania do współpracy wideo Avaya Scopia http://www.starfax-serwis.pl/documentation-2/2017-04-04-11-02-42/rozwiazania-do-wspolpracy-wideo-avaya-scopia http://www.starfax-serwis.pl/documentation-2/2017-04-04-11-02-42/rozwiazania-do-wspolpracy-wideo-avaya-scopia

avaya baner starfax

 

Współpraca twarzą w twarz w świecie mobilnym i pokoju konferencyjnym

Rozwiązania do współpracy wideo Avaya Scopia® sprzyjają pogłębianiu relacji biznesowych i zwiększaniu produktywności. W wirtualnym pokoju konferencyjnym można współpracować twarzą w twarz z personelem, partnerami i klientami z dowolnego miejsca na świecie. Aby nawiązać łączność, potrzebny jest dowolny system teleobecności lub system wideokonferencyjny. Po dołączeniu do wideokonferencji przy użyciu komputera PC, Mac lub najnowszego urządzenia mobilnego kontakt z jej uczestnikami jest równie łatwy i skuteczny, jak gdyby wszystkie osoby znajdowały się w tym samym pokoju konferencyjnym.

W spotkaniu może brać udział każdy — niezależnie od tego, gdzie się znajduje i z jakiego urządzenia korzysta. Uczestnicy mogą udostępniać dokumenty, wprowadzać przypisy w materiałach i współpracować podczas spotkań online organizowanych z myślą o pracownikach mobilnych. Rozwiązania do współpracy wideo Avaya Scopia sprawiają, że nawiązywanie połączeń jest proste i wygodne.
Oferta produktów Avaya Scopia udostępnia zaawansowane funkcje współpracy wideo w jakości HD, współpracy głosowej i wymiany danych
w siedzibie i w chmurze:
• Punkty końcowe do współpracy wideo przeznaczone do pomieszczeń zarządu, sal konferencyjnych, komputerów stacjonarnych, urządzeń osobistych i urządzeń mobilnych
• Infrastruktura sieciowa na potrzeby konferencji wielopunktowych, łączności sieciowej i przechodzenia zapory
• Oprogramowanie do zarządzania w zakresie planowania, usług katalogowych oraz monitorowania i kontrolowania urządzeń i przepustowości.

 

Aplikacje Scopia Desktop i Scopia Mobile


Użytkownik może łączyć się z wirtualnym pokojem do wideokonferencji z dowolnego miejsca na świecie. Wystarczy jedno kliknięcie, aby uczestniczyć
w wielopunktowych spotkaniach wideo przy użyciu dowolnego komputera PC, Mac lub najnowszego urządzenia mobilnego oraz korzystać z bogatej współpracy głosowej i wideo w jakości HD oraz udostępniania zawartości.


Wdrożenie systemu wideokonferencji można łatwo rozszerzyć na użytkowników zdalnych i stacjonarnych — niezawodne, kompleksowe szyfrowanie zapewnia bezpieczeństwo współpracy. Prosta wtyczka do przeglądarki internetowej jest centralnie zarządzana, rozpowszechniana i wdrażana bez skomplikowanych opłat licencyjnych czy problemów z instalacją.


Systemy wideokonferencyjne Scopia XT


Firma Avaya oferuje pełną gamę zaawansowanych systemów wideokonferencyjnych w jakości HD dostosowanych do każdego budżetu. Zastosowano w nich najnowszą technologię do komunikacji wideo, m.in. dwa kanały wideo w jakości Full HD, obsługę przy użyciu iPada firmy Apple oraz zaawansowaną kompresję wideo zapewniającą efektywne wykorzystanie przepustowości i odporność na błędy w publicznej sieci internetowej i innych sieciach IP.

 

Infrastruktura do wideokonferencji Scopia


To funkcjonalne połączenie sprzętu i oprogramowania nowej generacji obsługuje przetwarzanie multimediów na potrzeby zaawansowanych urządzeń do systemów wideokonferencyjnych. Zapewnia pełną skalowalność i rozproszone przetwarzanie we wdrożeniach w pokojach konferencyjnych oraz na urządzeniach stacjonarnych i mobilnych, współpracując z dowolnymi punktami końcowymi H.323 i SIP innych firm.


Zarządzanie i monitorowanie Scopia


Oferta Scopia obejmuje także funkcjonalne zarządzanie, sterowanie i planowanie połączeń w sieci wideo dowolnej wielkości oraz obsługuje wszystkie urządzenia do wideokonferencji, w tym punkty końcowe innych producentów i elementy infrastruktury. Zapewnia skalowalność, nadmiarowość
i wszechstronną integrację z zapleczem IT, w tym integrację z rozwiązaniami firm Microsoft i IBM oraz szczegółowe raportowanie statystyczne. Dodatkowe narzędzia do monitorowania pomagają zapewnić gotowość sieci przed wdrożeniem funkcji głosowych i wideo oraz po ich wdrożeniu.

 

Usługi Avaya


Aby zapewnić pełne wykorzystanie inwestycji w rozwiązania wideo, oferujemy kompleksową gamę usług, od tradycyjnej pomocy technicznej
i konserwacji, po usługi zarządzane i doradztwo.

Avaya rozwiązania starfax

Korzyści związane z wdrożeniem rozwiązań do współpracy wideo Scopia

Interoperacyjność komunikacji jednolitej i ochrona inwestycji
Rozwiązania Scopia zapewniają niezrównaną interoperacyjność oraz integrację ze standardowymi systemami do wideokonferencji poza rozwiązaniami do komunikacji jednolitej firmy Avaya i innych producentów.


avaya rozwiazania mobilne starfaxFunkcjonalne systemy do pokoi konferencyjnych
Dzięki równoległej transmisji na żywo dwóch strumieni wideo i zawartości w jakości 1080p/60 klatek na sekundę Scopia XT5000 wyznacza standardy w zakresie wyjątkowego środowiska konferencyjnego.


 

 

 

 

 

 

Stosunek ceny do wydajności należący do najlepszych na rynku
System wideokonferencyjny Scopia XT4200 stanowi idealne połączenie atrakcyjnej ceny
i zaawansowanego środowiska wysokiej jakości.


Systemy stacjonarne Executive
System Scopia XT Executive 240 to połączenie zaawansowanej platformy do wideokonferencji Scopia XT z 24-calowym monitorem LED wysokiej rozdzielczości.

Programowy klient stacjonarny
Oprogramowanie Scopia Desktop umożliwia łatwe wdrożenie funkcji wideokonferencyjnych w jakości HD na komputerach PC i Mac.


Obsługa urządzeń mobilnych/BYOD
Rozwiązanie Scopia Mobile rozszerza funkcje wideokonferencyjne w jakości HD i sterowanie na najnowsze urządzenia mobilne.


Rewolucyjna moc wielopunktowej jednostki sterującej
Wielopunktowe jednostki sterujące rozwiązań Scopia Elite 6000 pozwalają okiełznać rewolucyjną moc obliczeniową na potrzeby obsługi wymagających aplikacji konferencyjnych przy niskich całkowitych kosztach posiadania.

 

Zaawansowana wymiana danych
Rozwiązanie Scopia udostępnia interoperacyjność w standardzie H.239 we wszystkich systemach z uwzględnieniem najnowszych urządzeń mobilnych wraz z możliwością przeglądania materiałów udostępnionych wcześniej.

avaya starfax rozwiazania skopiaSterowanie przy użyciu iPada firmy Apple
Rozwiązanie Scopia Control umożliwia sterowanie wielodotykowe systemami konferencyjnymi Scopia przy użyciu iPada firmy Apple, co zwiększa funkcjonalność.


H.264 Scalable Video Coding (SVC)
Dzięki technologii H.264 SVC rozwiązanie Scopia cechuje się pełną interoperacyjnością
z istniejącymi urządzeniami, zapewniając jednocześnie korzyści związane z bardzo wysoką odpornością na błędy sieciowe.


H.264 High Profile
Skuteczna technologia kompresji to gwarancja najbardziej efektywnego wykorzystania przepustowości na potrzeby wideo w jakości HD.

 

Architektura rozproszona
Rozwiązanie Scopia jest przeznaczone do wdrożenia w rozproszonej sieci IP z łatwym dostępem poprzez wirtualne pokoje konferencyjne.

 

Lepsza współpraca to lepszy biznes
 

Avaya umożliwiające współpracę w dowolnym miejscu i czasie oraz na każdym urządzeniu pozwalają na szybszą i efektywniejszą współpracę w obrębie przedsiębiorstwa oraz na zewnątrz dzięki rozwiązaniom konferencyjnym przeznaczonym do komputerów stacjonarnych i pokoi konferencyjnych oraz obsługującym trend BYOD. Rozwiązania wideo Avaya Scopia zapewniają prostotę, pozwalając na łączenie się z klientami jednym kliknięciem, mobilność dzięki możliwości uczestniczenia w wideokonferencjach na dowolnym laptopie, tablecie lub urządzeniu mobilnym oraz swobodę łączenia się z każdą osobą w dowolnej sieci.

 

O firmie Avaya
Avaya jest światowym dostawcą usług wspierających współpracę między przedsiębiorstwami oraz rozwiązań komunikacyjnych, oferując zintegrowane systemy komunikacyjne, centra kontaktowe oraz rozwiązania sieciowe i im podobne firmom na całym świecie. Aby dowiedzieć się więcej odwiedź www.avaya.com.

 

 

 

 

 

 

 

]]>
bartosz.maranowski@starfax.waw.pl (admin_starfax) Rozwiązania Starfax Sun, 28 Sep 2014 08:19:05 +0000
Systemy Urządzeń Biurowych i Konferencyjnych http://www.starfax-serwis.pl/biurowe-i-konferencyjne http://www.starfax-serwis.pl/biurowe-i-konferencyjne

Projekt, Zakup infrastruktury, Instalacja, Serwis, Obsługa

Dokument w firmie to problem banalny jednak warto pamiętać, że prawidłowe zarządzanie dokumentem i archiwizacja wymaga odpowiednich urządzeń i kompleksowych rozwiązań. Brak strategii doboru sprzętu podraża koszty jego eksploatacji i serwisu. Brak odpowiedniej archiwizacji zwiększa koszty materiałów biurowych i naraża pracodawcę na zmniejszenie efektywnego czasu pracy swojego zespołu.

]]>
Rozwiązania Starfax Sat, 12 May 2012 06:40:00 +0000
Rozwiązania Sieciowe http://www.starfax-serwis.pl/informatyczne http://www.starfax-serwis.pl/informatyczne

Projekt, Zakup infrastruktury, Instalacja, Serwis, Obsługa

Sieć komputerowa dla twojej firmy jest tym czym powietrze dla człowieka. Zauważamy ją dopiero wówczas gdy zaczyna nam jej brakować lub gdy nie funkcjonuje prawidłowo. Korzystając z naszego wieloletniego doświadczenia na runku usług informatycznych proponujemy szereg rozwiązań, których celem jest pełna skalowalność sieci komputerowych, jej bezpieczeństwo i serwis.

]]>
Rozwiązania Starfax Sat, 12 May 2012 06:40:00 +0000
Rozwiązania Telekomunikacyjne http://www.starfax-serwis.pl/telekomunikacyjne http://www.starfax-serwis.pl/telekomunikacyjne

Projekt, Zakup infrastruktury, Instalacja, Serwis, Obsługa,
Instalacja Central Panasonic, Sprzedaż Central Panasonic
Programowanie Central Panasonic

                 Optymalizacja infrastruktury telekomunikacyjnej w Twojej firmie pozwoli obniżyć koszty, usprawni pracę personelu, oszczędzi czas, ułatwi kontakt z klientem. Nasze rozwiązania dopasowujemy do indywidualnych potrzeb każdego z naszych klientów uwzględniając kulturę organizacyjną małych przedsiębiorstw i dużych korporacji. Dzięki zdobytej wiedzy i doświadczeniu projektujemy i wykonujemy systemy teleinformatyczne, instalujemy centrale Panasonic wyróżniające się najlepszym stosunkiem ceny do jakości przy pełnym uwzględnieniu wymogów klienta. Instalacja central Panasonic to nasza specjalność. Bierzemy pełną odpowiedzialność za każde zlecenie, od fazy projektowej po przez dostarczenie urządzeń oraz instalację. Programujemy Centrale Panasonic. Dodatkowo zapewnimy dopasowany outsourcing usług serwisowych i IT w Twojej firmie. Wykonujemy programowanie central Panasonic na życzenie klienta.

]]>
Rozwiązania Starfax Sat, 12 May 2012 06:40:00 +0000
Systemy Monitoringu i Telewizja Dozorowa CCTV http://www.starfax-serwis.pl/bezpieczenstwo-i-monitoring http://www.starfax-serwis.pl/bezpieczenstwo-i-monitoring

Projekt, Zakup infrastruktury, Instalacja, Serwis, Obsługa

                 Systemy Monitoringu to rozwiązania zapewniające bezpieczeństwo w twoim domu, przedsiębiorstwie lub przestrzeni publicznej. Celem działania urządzeń dozorowych, które instalujemy i serwisujemy jest ochrona mienia przed kradzieżą i dewastacją, dozór pracy pracowników, kontrolowanie procesów produkcyjnych w firmie. Dzięki naszym rozwiązaniom możemy podnieść wydajność funkcjonowania twojej firmy zwiększyć bezpieczeństwo przedsiębiorstwa, działać prewencyjnie i motywacyjnie na twoich pracowników.

]]>
Rozwiązania Starfax Sat, 12 May 2012 06:40:00 +0000
Systemy Alarmowe http://www.starfax-serwis.pl/documentation-2/systemy-alarmowe http://www.starfax-serwis.pl/documentation-2/systemy-alarmowe

Projekt, Zakup infrastruktury, Instalacja, Serwis, Obsługa

                 Nowoczesne systemy alarmowe to rozwiązania zapewniające bezpieczeństwo twojego mienia. Celem działania systemów alarmowych jest odstraszanie potencjalnych intruzów, ostrzeganie o naruszeniu zabezpieczeń, powiadomienia osoby nadzorującej o dokonanym włamaniu. Współczesne systemy alarmowe wyposażone są w niezależne źródło zasilania, centralna jednostkę sterującą zbierającą informację z czujników i włączników anty-napadowych, oraz szereg elementów wykonawczych których celem jest powiadomienie właściciela o zaistniałej sytuacji.

]]>
Rozwiązania Starfax Sat, 12 May 2012 06:40:00 +0000